Doświadczenia zdobyte w trakcie nauki, praktyk zawodowych, pracy w szpitalu i licznych kursów pozwoliły mi na otworzenie własnego gabinetu fizjoterapii , który powstał w 2010 roku pod nazwą KKF.

Obecnie, jest to KKF Centrum Rehabilitacji i Terapii Manualnej z nową siedzibą specjalizujące się w leczeniu schorzeń narządu ruchu o podłożu ortopedycznym, reumatologicznym i neurologicznym takich jak:

Zespoły bólowe kręgosłupa w przebiegu zmian zwyrodnieniowych, pourazowych, wad wrodzonych, urazów przeciążeniowych np: ostra rwa kulszowe, dyskopatia.

Zespoły bólowe stawów obwodowych w przebiegu zmian zwyrodnieniowych, pourazowych, wad wrodzonych.

Schorzenia typu reumatologicznego oraz inne układowe schorzenia narządu ruchu.

Wady wrodzone układu kostno-mięśniowego.

Dysfunkcje narządu ruchu pochodzenia neurogennego w tym późne następstwa udarów mózgu, stwardnienia rozsianego, choroba Parkinsona, uszkodzenie nerwów obwodowych.

Zespoły przeciążeniowe stawów i kręgosłupa:

łokieć tenisisty,

łokieć golfisty,

zespoły bólowe barku,

ostrogi piętowe,

zespoły ciśnień garstka itp.

W nowym, większym obiekcie pragne Państwu zaoferować kompleksową rehabilitację na najwyższym poziomie pod okiem doświadczonych rehabilitantów poszerzoną o dodatkowe usługi. Właściciel mgr.Karina Konieczna.

mgr.Karina Konieczna

www.koniecznafizjoterapia.pl